BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Sesungguhnya segala yang baik itu adalah dari Allah...
& yang kurang itu adalah kelemahan diriku...

.::KERANA,,INILAH USAHAKU UNTUK AGAMAMU YA ALLAH...::

Sunday, November 18, 2012

Kuat2... mesti kuat

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang,,
dengan izin yg Maha Berkuasa, aku dpt hidup lagi..
dengan izin yg Maha Melihat, aku masih mampu mengukir senyuman,,
dengan izin yg Maha Bijaksana, aku masih diberi kesempatan utk menebus segala dosa
Segala puji pujian hanya untukNya

Smoga aku terpilih untuk mendapat syafaatNya kelak..
amin ya rabbal 'alamin..

memetik sedikit rasa,
terus terang aku katakan
diri yg serba jahil ini baru menyedari permainan syaitan laknatullah
sungguh teruk dan besar agendanya
mulai merasa kepayahan dlm melawannya jika diri kosong dgn iman
astaghfirullah hal azim.. teruknya diri ini.. (-__-)

Ya Allah,, bantulah aku utk kembali ke alam nyata
dunia yg semakin uzur menunggu masa untuk hancur
pmergian mereka2 yg soleh mmbenarkan tanda2 kiamat
penindasan keatas saudara2ku smakin berleluasa
kelalaian yg tidak henti semakin menjadi2

Ya Allah, tanpe pertolongan dariMu
hambe mu ini akn mnjadi semakin lemah selemah2nye
hanyut dibuai angan2 dunia yg melekakann

Bangkitkanlah diri ini agar terus setia dijalanMu
smoga diri ini layak digelar hambaMu
yg setia akn perintahMu dan menjauhi sgale laranganMu

-----------------------------------------

1) saudara2 seagamaku di Gaza, Palestin & tmpat lain2 ditindas oleh Kafir Laknatullah
2) ulama' syria bermimpi bhwe Rasulullah s.a.w hendak brperang di Gaza
3) abang ipar excident kt KL dan sepupu patah tangan kat Perak

aku...
ape aku buat?
Ya Allah.. aku x nak perjalnanku mnujuMu nanti tersekat gara2 ketidak endahan ini..
walau bnyak amal soleh yg  dilakukan
namun bukan itu kayu pengukur syurgamu
kerna hanye dgn izin / syafaat dariMu..
aku dapat masuk kesyurgaMu

~ Aqidah mesti diJAGA !!~
Allahuakbar!!




0 comments: