BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Sesungguhnya segala yang baik itu adalah dari Allah...
& yang kurang itu adalah kelemahan diriku...

.::KERANA,,INILAH USAHAKU UNTUK AGAMAMU YA ALLAH...::

Saturday, July 13, 2013

Syukur :)

Assalamualaikum,,,
Alhamdulillah, dikesempatan yg ada ni, saya nak tulis jugak dekat blog ni.. huhu.. moga3, ade manfaatnya dan masa yg free ni dpt diisi dgn perkara yg bermanfaat.. in shaa Allah..




Alhamdulillah, dgn izinNya, saya dapat berbuka puasa beramai2 dgn keluarga saye tadi.. seronok sangat tapi x de lah nak cakap, sebab malu.. huhu..
mase makan tadi, macam2 ragam dapat lihat, ade yang tak puase tapi nak bukak same2 dengan orang puase , pastu ade yang makan mcm da sebulan tak makan.. huhu.. lawak2.. apapun, itulah adik-adik aku yang masih kecil dan x lame lagi akan besar... (^___^)

Bagi aku , suasana macam ni sukar sangat nak jumpe... dan , mungkin ini adalah kali terakhir aku bukak puase ngan family aku untk tahun ni sebab lepas ni, aku mungkin takkan balik dah, kecuali balik untuk hari raye je.. apapun, terima kasih ya Allah kerana masih mmberi peluang kepada aku untuk bertemu dgn mereka.. Alhamdulillah, rase tenang dan seronok sangat bila berada di rumah sendiri dan berada disamping mereka yg sentiasa dekat dihati.. Alhamdulillah..



Baiklah, kali ni nak kongsi sikit je,, aku just teringat pada kata-kata seorang ustaz aku. Dia cakap kalau nak tau kita ni banyak dosa atau tak, cuba hafal alQuran satu muka. Tengok, banyak mane kita boleh ingat dalam satu masa. Haaa,, cubelah buat,, aku pun nak mencuba jugak,, takot jugak kalo2 tak ingat.. astaghfirullah hal azim.. apapun, semuanya Hanya Allah yg Berkuasa, mohonlah ampun dariNya atas segala kesilapan yg pernah dilakukan... semoga semuanya berada dalam keadaan baik dan terpelihara dari dosa..

~ Dibulan yang penuh kerahmatan ini, aku berharap agar diri aku dan sahabat2 serta keluargaku diberikan taufik dan hidayah dari Allah. Agar dengan itu, menjadilah kami dlm golongan mereka yg mensyukuri nikmatNya dan bebas daripada azab kubur ~ amin3

0 comments: